Wednesday, January 23, 2013

Doraemon Pink



hai hai...
entri ini sesuai untuk si comel yg suke warna pink..hikhik *gelak gedik*
okey.ini aktiviti hujung minggu yang lepas. di suatu petang, lokasi di Alamanda Putrajaya,
ahli seramai 2 dewasa dan 4 kurang dewasa. cuaca hujan lebat.
acara utama, nak beli barang..
acara sampingan, makannnnnnn berjemaah........ n__n

okey, berkenaan tajuk kita pada hari ini..
Doraemon Pink~
ini merupakan kali pertama aku makan kfc untuk tahun 2013..hihi
walaupun time tu demam+batuk2, gagah jugak pergi alamanda..huhu

sebenarnya teruja nak kongsi cerita nie...

-iklan tidak berbayar-
 
untuk KFC Holiday Bucket Combo,
setiap set akan dapat 1 doraemon cushion percuma *_*
dekat display tu cuma tayang warna biru dan kuning je..
kalau laa tahu ada warna pink, dah lame aku borong kot..hikhikhik
-Mr.bebear ada teman baru-

masa kat kaunter tu, tengok cashier bagi cushion warna pink,
hati melompat-lompat riang..rasa bahagia sangat..
rasa macam kena pinang dengan Aaron Aziz..wahahaha
 sumpah bahagia kot..sebab memang gila warna pink..
terus elok demam...kihkihkih

akhir kata,
terima kasih buat adik adik dan kazen kazen sekaliann..
Ira, Juan, Intan, adik apis n abg afiq
♥ ♥♥ ♥
muka kena tutup..malu =_=





sekian, terima kasih 
^^

Tuesday, January 1, 2013

selamat tahun baru 2013 ^^



 selamat tahun baru 2013...
Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi.. kita masih lagi bernafas..
masih diberi peluang untuk menikmati segala nikmat di dunia ini...

1st January 2013
tutup buku lama, buka buku baru..
semoga tahun baru ini lebih baik dan lebih bermakna dari tahun-tahun sebelum nie..
 tahun baru, 
      azam baru,
            semangat baru,
                    rumah baru,
                          kereta baru,
                                 baju baru,
                                        kasut baru,
                                              kerja baru,
segala-galanya baru laaa...hihihi semoga azam kita pada tahun ini dapat dilaksanakan dengan jayanya..




Life Comes Only One Time,
So Live Life to the Fullest and
Enjoy Every Moment. 

Its Time To Welcome The Fresh
New Year With Fresh Hope,
Fresh Expectations, Forget The Past Just
Think About Ahead. 

May The Every Moment Of Coming
New Year Brings Happiness And
Prosperity In Life, Enjoy The Every
Moment Of Life. 

Happy New Year.

^^

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog