Wednesday, April 18, 2012

Proton Preve



 

Proud to be Malaysian!
tiba tiba je kannn...hehehe semangat 1 Malaysia.... ^^
tak tahu nak buat intro..
cuma nak  cerita tentang Model terbaru keluaran Proton iaitu
Proton Preve

*sejujurnya guwe dah tangkap cintan sama ini kereta..
tak sabar guwe nak rembat 1bijikkk...!!
*adooiiyy..kelihatan agak ganaz ye ayat guwe
*Maafkan saya..maafkan saya  (gaya zizan Raja Lawak)
=_=Sila abaikan=_=


Proton Preve

Proton Preve telah pun dilancarkan secara rasminya oleh YAB Perdana Menteri dan
penasihat Proton, Tun Dr Mahathir. 
Sesi pandu uji Proton Preve telah dilakukan bersama lagenda F1, iaitu Jean Alesi.
mari saksikan video ini dan selepas itu pasti ramai yang akan jatuh cinta pada beliau...
Proton Preve ye..bukan Jean Alesi..hehe 
 
mari saksikan kehebatan Proton Preve ini...
 
 
 
 
suka tak?? suka tak??
 ^^




6 comments:

-gedek! said...

suka warna hitam!

efa nur said...

yeaahh uncle..hitam itu menawan..heee :D

tp efa suka warna merah! ^^

-Sara- said...

smart giler kan

Han Alfi said...

cantik ;)

sha proton said...

salam... sekiranya anda berminat mendapatkan kereta proton area selangor,kl sila ctc sy 0149616752-sha (sales advisor Proton Edar Sdn Bhd.)

Tq..

sha proton said...

Sekiranya berminat mendapatkan kereta proton, sila ctc sy di 0149616752/ emailkan dokumen di bawah untuk proceed application:

Ic copy
Licence copy
3bulan payslip
statement bank

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog