Thursday, June 21, 2012

Jangan putus asa... ^^









Jangan mudah berputus asa...
 
"sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan"




Terima Kasih Allah.








**peringatan untuk diri sendiri serta kamu kamu yang tersayang ^^

Friday, June 8, 2012

Baju Kurung [Jahit Sendiri] ^^



Selamat hari raya...eh. belum lagi... excited pulak kann...hehehe
macam mana nak tulis pendahuluan nie?? =_=

skip
skip
skip

okay, kesimpulannya efa baru je siap jahit baju kurung.. happy kemain..haha
first time kot jahit baju kurung..berjaya pulak tuu..masuk bakul angkat sendiri =_=
ahahaha...itu pun berpandu pada buku 
belek-belek buku, jahit..belek-belek buku,jahit..ulang balik...
hebakkk kann..haha memang sangat mudah..

untuk permulaan nie, efa jahit baju kurung untuk budak 2 tahun..
nama pun baju kurung, so jahit baju je..kain belum cuba jahit lagi..hehe
so,lepas nie kalau ada sesiapa nak tempah baju kurung dengan efa,
boleh laa tinggalkan komen ye..anda pasti menyesal..hikhikhik 


 walaupun kat rumah ada mesin jahit yang tidak digunakan,
walaupun tak pandai menjahit,
walaupun beli buku nie dah lama....
 malam tadi baru jahit baju kurung nie..siap dalam masa 2 jam
not bad laa kann...heheehee

 
 model of the....








okbye!

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog