Friday, June 8, 2012

Baju Kurung [Jahit Sendiri] ^^



Selamat hari raya...eh. belum lagi... excited pulak kann...hehehe
macam mana nak tulis pendahuluan nie?? =_=

skip
skip
skip

okay, kesimpulannya efa baru je siap jahit baju kurung.. happy kemain..haha
first time kot jahit baju kurung..berjaya pulak tuu..masuk bakul angkat sendiri =_=
ahahaha...itu pun berpandu pada buku 
belek-belek buku, jahit..belek-belek buku,jahit..ulang balik...
hebakkk kann..haha memang sangat mudah..

untuk permulaan nie, efa jahit baju kurung untuk budak 2 tahun..
nama pun baju kurung, so jahit baju je..kain belum cuba jahit lagi..hehe
so,lepas nie kalau ada sesiapa nak tempah baju kurung dengan efa,
boleh laa tinggalkan komen ye..anda pasti menyesal..hikhikhik 


 walaupun kat rumah ada mesin jahit yang tidak digunakan,
walaupun tak pandai menjahit,
walaupun beli buku nie dah lama....
 malam tadi baru jahit baju kurung nie..siap dalam masa 2 jam
not bad laa kann...heheehee

 
 model of the....








okbye!

9 comments:

Iffah Afeefah said...

cntik dah

muat2 je ngn budaknye

eelobor said...

bukak untuk tempahan tak? hihihihi

efa nur said...

kembo iffah: tulaa..nasib baik muat.. ukuran main hentam je tuu..hahaha

eelobor: bukak..kalau nak tempah, sila lahh... dengan ucapan, anda pasti menyesal..kahkahkah :D

TQ :)

JunAina said...

nanti kalau rajin jahi2kan manik tapi pilih yang kontra warnanya lagi santekkk...

efa nur said...

JunAina: baik lahh..kena tggu rajin dtg dlu..hehehe :D

Thanksss ya :)

eylah said...

KEMAIN MODEL HOT GITTEWW!! KAHKAH! KBYE

Liza Razak said...

pandailah sis jahit !! model pun comel

hamzah ian said...

comel baju kurung!!!

HEMA said...

comel la model tu...

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog