Monday, December 31, 2012

Senarai smartphone dan cara untuk rebat RM200


 bermula 1 Januari 2013, para belia boleh bergumbira ber-riang ria bersama telefon baru..hikhik
ingatkah anda pada janji PM nak bagi RM200 kepada para belia untuk membeli smartphone! dan ianya haruss laa mempunyai syarat.. dan syarat-syarat nya:

  1. anda mestilah warganegara Malaysia berumur dari 21 hingga 30 tahun.
  2. berpendapatan kasar bulanan RM3000 dan ke bawah
  3. Model telefon pintar 3G yang di tawarkan dengan harga maksimum RM500
  4. hanya satu telefon pintar untuk seorang

cara untuk mendapatkan nya,  boleh dibuat dengan mendaftar secara dalam talian di http://nbi.skmm.gov.my/ bermula dari 1 Januari 2013. Skim ini dibuka kepada 1.5 juta belia yang layak atas dasar ‘siapa cepat dia dapat’ sementara stok masih ada.
so, semoga kita menjadi antara belia yang bertuah itu..hihihi



sekian, terima kasih ^^

4 comments:

JunAina said...

Seronok org muda zaman sekarang coz nak beli hp pun ada rebate, dedulu selagi tak der duit nengok jelah...

efa nur said...

kak JunAina, betul tu kak.. org muda zaman skrg mmg byk sgt di beri kemudahan..mmg beruntung..
bersyukur atau tak je kan..huhu

-Sara- said...

seronoklah bebudak nii..hihi

Anonymous said...

ha'a.. seronok la sangat.... tengok model pe je yang ada? sape je yang nak beli alcatel? Huawei? Buzz Phone? mende tu? haha...

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog