Wednesday, January 23, 2013

Doraemon Pink



hai hai...
entri ini sesuai untuk si comel yg suke warna pink..hikhik *gelak gedik*
okey.ini aktiviti hujung minggu yang lepas. di suatu petang, lokasi di Alamanda Putrajaya,
ahli seramai 2 dewasa dan 4 kurang dewasa. cuaca hujan lebat.
acara utama, nak beli barang..
acara sampingan, makannnnnnn berjemaah........ n__n

okey, berkenaan tajuk kita pada hari ini..
Doraemon Pink~
ini merupakan kali pertama aku makan kfc untuk tahun 2013..hihi
walaupun time tu demam+batuk2, gagah jugak pergi alamanda..huhu

sebenarnya teruja nak kongsi cerita nie...

-iklan tidak berbayar-
 
untuk KFC Holiday Bucket Combo,
setiap set akan dapat 1 doraemon cushion percuma *_*
dekat display tu cuma tayang warna biru dan kuning je..
kalau laa tahu ada warna pink, dah lame aku borong kot..hikhikhik
-Mr.bebear ada teman baru-

masa kat kaunter tu, tengok cashier bagi cushion warna pink,
hati melompat-lompat riang..rasa bahagia sangat..
rasa macam kena pinang dengan Aaron Aziz..wahahaha
 sumpah bahagia kot..sebab memang gila warna pink..
terus elok demam...kihkihkih

akhir kata,
terima kasih buat adik adik dan kazen kazen sekaliann..
Ira, Juan, Intan, adik apis n abg afiq
♥ ♥♥ ♥
muka kena tutup..malu =_=





sekian, terima kasih 
^^

4 comments:

Belog PenaMaya said...

erk.. salah tema doraemon ni..haha

Efa Nur said...

belog PenaMaya : sebab pink, salah itu di maafkan...hihihi :D

Kakzakie said...

Elok juga dia buat pink utk perempuan kot kalau versi yg biru macam selalu utk lelaki. Tempat kakak KFC tak pulak ada benda ini. Kalau ada sah anak kakak mesti nak juga..

RuMaH TuA said...

Cumil! ^^,

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog