Thursday, April 11, 2013

GALAXY SIII mini Vs. Tarikh luput


 Samsung Galaxy SIII mini nie sesuai untuk kaum wanita yg comel (n_n)
alkisahnyaa...

semalam efa nak beli galaxy S3 mini nie, bukan sebab budget comel..bukan bukann.. *hentak kaki*
oohh..sebenarnya nak beli sebab tak nak membazirkan rebat RM200 yang telah diberikan kepada para belia.. sebenarnya bukan satu keperluan untuk membeli handphone baru, tapi satu kehendak.. erkk..

setelah di hitung di tambah di tolak di darab di bahagi,
hati masih lagi sangsi sama ada nak beli ke tak s3 mini nie..
demi tak nak membazir rebat RM200, 
sanggup tak keluarkan RM799 untuk dapat kan S3 mini nie? *tanya hati sendiri*
 lama jugak berfikir..sebanarnya hati masih lagi was-was..
nak beli ke tak..nak beli ke tak..

dan akhirnya dapat jawapan...
semalam 10 April 2013, 
lepas habis kerja, terus pergi Alamanda untuk beli S3 mini nie..
eksited pulak rasa..nak beli hp baru..hehehe

sampai je Alamanda, terus terjah kedai Digi..
dah siap tanya colour apa yang ada..
pastu bagi ic, abg ensem masukkan no ic..pastuu..
"dik, maaf lah..rebat adik nie dah expired
nangisssssss T_T     
sebenarnya semalam juga merupakan tarikh luput rebat efa tuu..
10 April 2013..
ingat kan masih boleh guna.. 
ingatkan last boleh guna 10 April..
rupanya last boleh guna 9 April.. cehhhh

*terus berlalu pergi*



dari tak nak membazir, terus membazir..
selamat laa RM799 i tuu..hihi


sekian,
terima kasihhh
T_T



2 comments:

Belog PenaMaya said...

selamat duit.. hehe

Efa Nur said...

Belog PenaMaya:
tulaaa..selamat..kihkih :D

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog