Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, December 20, 2009

IZiNKAN DIRiKU MELUAHKN KATA

Bismillah,salam pembuka bicara kpd semua...

izinkan diriku meluahkan kata...
byk sgt sbnrnye yg ingin di luahkan..kn senang andai dapat kalian selam n tau dgn sendiri nye ape yg terpendam di hati ku ini..huhuhu tp ku yakin,semua itu xkn bisa terjadi..
aku juga insan biasa yg pernah membuat kebaikan,kejahatan serta kesilapan...
byk benda,dugaan dan cabaran yg telah mengajar aku erti hidup di dunia yg sementara ini..
syukur Alhamdulillah aku dapat hadapi segala dugaan dari-Nya dgn tenang walaupun gel0ra dan 0mbak badai serta ribut petir yg melanda sungguh dahsyat sekali.hanya Tuhan saja yg tahu..
berkat s0kongan dari sahabat,rakan2 serta keluarga tercinta menjadikan aku betambah kuat untuk bangun serta tabah hadapi segala dugaan n badai yg melanda..
namun,ku pasti semua insan pasti mempunyai masalah sendiri,cume cara dan keadaan yg berbeza..
jika xde masalah itu bkn kehidupan name nya kn..huhuhu
biar lah segala perit getir yg telah ku tanggung berlalu tanpa meninggalkan kesan dan tanda walau setitik pun..dan biarlah segalanya menjadi pengajaran paling berharga buat ku..sem0ga diri ku sentiasa di lindungi oleh-Nya..dan aku sedar masih ramai insan yg menyayangi diri ku...terima kasih untuk segala-galanya...



andai dapat ku undurkan putaran dunia,ingin ku ubah semula kata-kata dan tingkahlaku ku...
dengar lah tangisan hati ku..gelora jiwa ku..beri lah ketenangan kpd ku...sem0ga diriku kuat dan mudah untuk menjalani hari-hari yang mendatang...semoga terhindar dari ku orang-orang yg tidak berguna serta terhindar segala kejahatan duniawi...ku mendoakan kebaikan untuk diri ku serta semua insan-insan di muka bumi ini...

"Tuhan ku, aku tidak layak untuk Syurga mu,namun tak pula aku sanggup menaggung seksa neraka Mu..
dari itu kurniakan lah keampunan kpd ku..
ampun kan lah dosa ku, sesungguh nya Engkau lah pengampun dosa-dosa besar..."

Luahan Seikhlas Hati,
efa nurjannah


No comments:

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog