Tuesday, July 19, 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

 
BLOG EFA NUR 
mula di buka pada Ogos 2008, kerana pengaruh di tempat kerja..hehe
masa tu efa praktikal di sebuah travel agensi di Putrajaya
syok tengok staff lain buat blog cantik-cantik.. :)
join laa sekali..masa tu blog nie di jadikan catatan kisah peribadi je..hehe
dan mula aktif pada November 2010
efa minat melancong..dan masih menuntut di
UiTM Puncak Alam dalam jurusan Pelancongan :)

idola blogger dah tentu lah blogger otai
teringin nak berjaya macam beliau dalam dunia blog nie

huurrmm....kenapa blog efa patut dipilih sebagai 
blog yang patut di singgah setiap hari ?
no comment...tettt..!! hehe
rasanya itu hak individu..
jika anda suka, anda boleh datang setiap hari..
jika tak suka, anda boleh datang selang sehari..kehkehkeh
boleh di terima ke nie??hehe



2 comments:

miss dynda said...

dtg dr blog abg ben.. jgn lupa singgah blog dynda ye :)


http://missdynda.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ajak-pilih-blog.html

wanie wonek said...

singgah n follow sini

http://waniewonek.blogspot.com

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog