Wednesday, July 20, 2011

percutian terindah




DISNEYLAND

Assalamualaikum..
Alhamdulillah...Syukur kita masih lagi di panjangkan usia. Selawat dan Salam ke atas Rasul junjungan.. semoga hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini.. aminnn.. 

Syukur juga untuk percutian terindah selama 4 bulan nie.. :) lama betul cuti semester kali nie kan..mungkin ini lah pertama kali dan terakhir efa merasai cuti selama 4 bulan semasa belajar..hehe  Alhamdulillah, untuk cuti sebulan pertama, efa buat intersesi.. lepas habis je dapat job.. promoter Disney Event kat Bukit Jalil (30jun-10julai) lepastu cuti 10 hari, dapat lagi job lain.. event juga..kali nie lagi dekat dengan rumah  :) kat Alamanda, Putrajaya (20-30Julai) hari nie la mula..kejap lagi nak pergi kerja dah nie..hehe

lepas habis event nie mungkin efa nak berehat sepenuhnya..sempena bulan Ramadhan yang bakal tiba tidak lama lagi..dan lepas raya dah mula semester baru.. semoga segala usaha efa di Rahmati Allah..aminn :)




p/s: gambar Disneyland di atas sekadar hiasan ye..tiada kena mengena dengan ini cerita..hehe

3 comments:

Sunah Sakura said...

ok jugak ek 4 bulan..timba pengalaman macam2...eiks, cam nak jumpe efa lakkk~~~ errr...

miss dynda said...

lps ni xde dh cuti 4 bulan kn.. sobs :(

Don FiQ said...

event apa kat alamanda??

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog