Tuesday, July 26, 2011

GIVEAWAY : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari PHUKET

 Assalamualaikum..
 
Jika abg Ady Budika muncul dengan gaya paling montel nya setelah lama menyepi, Efa Nur pula muncul dengan gaya paling sopan...hikhikhik
 
lama juga Efa menyepi..sibuk dengan kerja..hehe tinggal lagi lima hari je nak habis :)
dan dikesempatan ini, efa luangkan sedikit masa untuk menyertai GIVEAWAY sempena pemergian abg Ady Budika yang montel lagi gebu ke Phuket untuk bercuti-cuti luar Malaysia..hehe 
 
syaratnya kena berikan tajuk entri yang paling di sukai dalam blog Ady Budika, dan nyatakan gak kenapa suka entri tu?
dah macam soalan SPM pulak nie..buat karangan melebihi 350 patah perkataan..hehe
 
 
jawapannya: Efa suka semua entri abg Ady..dan yang paling di sukai adalah entri INI kerana dari entri itu  lah terbitnya bibit-bibit awal percintaan perkenalan kami..sweet tak??haha cari pasal..terima kasih abg Ady :)
 
sekian, dengan lafaz Bismillah, efa mengharapkan penyertaan kali ini akan berjaya..aminn :)
 
terima kasih

4 comments:

AdyBudika said...

thanks join..eh yg bandung dah dapat lom eh??

efa nur said...

dah dpt..thanks abg ady :)

Lulu Caldina said...

Selamat menyambut bulan ramadan..
Selamat berpuasa.. :)

hardy boy said...

wah, bestnyer klu dpt ole2 tue.hihihi

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog