Thursday, May 10, 2012

AL-NILE HOMESTAY [ALOR SETAR KEDAH]




RUANG HADAPAN HOMESTAY



KAWASAN HALAMAN




KAWASAN ISTIREHAT
RUANG TAMU










DOUBLE BED




SINGLE BED

RUANGAN DAPUR





RINGKASAN MENGENAI HOMESTAY

KEISTIMEWAAN :

BERDEKATAN DENGAN TERMINAL BAS DI SHAHAB PERDANA.


BILIK DILENGKAPI :

* 1 unit Mandian Air Panas (Heater)
* 1 unit Penghawa Dingin (Aircon
* 1 unit Tv dengan Remote Control
* 2 Kerusi
* 1 unit Almari
* 1 Sejadah
* 2 Tuala




Lain-Lain Kemudahan

* Dapur (boleh memasak)
* Meja Makan
* Periuk Nasi
* Pemanas Air (Water Heater)
* Peti Sejuk
* Seterika
* Tempat menggosok
* Gelas dan cawan
* Pinggan Mangkuk


RUANG TAMU DILENGKAPI

1. Sofa
2. Kipas
3.Karpet
4. TV



Jimat ~ Murah ~ Selesa !!!



HANYA 
RM 250.00  
SATU MALAM.

Sebarang Pertanyaan Sila Hubungi:

TEL : 04-7334023 / 04-7334024
EMAIL : alnile_travel@yahoo.com



My Photo
ALNILE HOMESTAY 
NO 47,TAMAN SERI HARTAMAS, JALAN SULTANAH BAHIYAH, 05150  
ALOR SETAR, KEDAH DARUL AMAN.


^^


20 comments:

Atiqah Wadiah said...

perghhh!!cantik giler homestay ni :)

efa nur said...

Atiqah, cantik kannn..heee :D

Mizz ErMa said...

wah, memang terbaek lah homestay nih..hehe btw, nk tny, homestay nih ada kat alor gajah je ke? dekat cameron ada x?

efa nur said...

Mizz ErMa, kat cameron xde.. homestay nie cuma ada kat alor setar je..hehe :)

Mizz ErMa said...

0o0o, oh ya, alor setar dengan kuala nerang dekat x ek? sbb 2 mggu depan nk p anta adik sy ke kuala nerang..

efa nur said...

mizz Erma, dari Alor Setar ke Kuala Nerang dalam 37.6 km.. lebih kurang 50 minit perjalanan.. :)

Iffah Afeefah said...

Cantik

besar plak tu

kalau kat sini mau 300 smlm

Mizz ErMa said...

0o0o, jaoh jgk ek 50 min..

Kakzakie said...

Kalau kakak bercuti ke utara boleh juga cari homestay ini. Murah jauh berbanding menginap di hotel..

Zaza Collection said...

assalam.. sy nk tnye.. klu nk booking homestay ni tok 2/6-3/6 ni boleh lagi x? perlukan sgt2..

Anonymous said...

sy nk booking alnile homestay tok 2/6-3/6 2012 ni bley ag x? perlukn sgt2.. sy ade call tp xde owg jwb
-zaza-

efa nur said...

boleh. Cik Zaza boleh call efa.. office putrajaya 03-88905368 sorry, kedah cuti hari jumaat..huhu

ajib said...

dekat x dengan kedai2?

Anonymous said...

Rumah yang indah tersergam, rumput yang menghijau. Kalau sewa sebulan berpa?

efa nur said...

ajib: dekat ngn kedai2 dan terminal bas sahab perdana, alor setar :)


Subiha 85 said...

Salam...

Nak tempah untuk 23/3 -24/3..2 hari satu malam....boleh ke/

Subiha 85 said...

Salam....

Nak tempah untuk 2 hari satu malam dari 23-24/03/13...boleh ke?

Efa Nur said...

wslm subiha :)

boleh,untuk booking sila hubungi:

TEL : 04-7334023 / 04-7334024
EMAIL : alnile_travel@yahoo.com


terima kasih :)

seripah md yusof said...

Nak tanya tarikh 23/3-25/3 masih kosong tak

nAdiA AmAni said...

Monthly ada x,rumah sy nk renovation tuka bumbung.

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog