Wednesday, July 25, 2012

Jom Beli Barang Raya @ Putrajaya 2012



Assalamualaikum....

Bagi mereka yang nak shopping raya awal, 
walaupun hari ini baru 5 hari berpuasa..hehe
boleh lah kunjungi ke karnival Jom Beli Barang Raya di Putrajaya
bermula hari nie sampai ahad.

 sekejap je rasa..
tahun lepas efa terlibat sebagai pempamer karnival nie
tahun nie dah kerja, jadi pengunjung pulak...hehe
 



Jom Beli Barang Raya@PUTRAJAYA

25-29 Julai 2012
 10.00 pg-10.00 mlm

Presint 2,
Tapak Parkir Bersebelahan Bahagian Perumahan, 
Kementerian Kewangan





*selamat hari raya*
ehh??

^___^
 

10 comments:

Kakzakie said...

Bolehlah Efa beli banyak-banayk ye. Murah dan ok ke? Kakak tak bolehlah nak pergi dik jauhlah

efa nur said...

kakzakie: ok kot kak..kena pandai pilih..hehe byk yg murah2 kat sana..

xpela, kalau dekat blh la akk pegi kan.. :)

JunAina said...

Walaupun dekat je Kajang dan Putrajaya tu Jun tak pernah pergi. Biasanya persiapan raya Jun dah buat sebelum puasa. Letih nak melayan anak2 bila puasa. Bertambah letih bila depa letih dan mula buat perangai.

Tapi dengar kata jiran barang2 memang murah kat sana.

-Sara- said...

fuhh kompom pack gila manusia! hehe

Iffah Afeefah said...

uihh mesti jem gile ni

anif abdullah| AA said...

wahh.. bagus gak shooping awal2 ni.. elak kesibukkan.huhu

eelobor said...

2 bulan sebelum puasa, semua kelengkapan raya dah siap semua kecuali biskut2 atau kerepek yang kena tempah

E'in said...

jauhnye kat putrajaya.. kat jb xde? hehe

ELFarahin said...

JOM JOIN!

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/07/contest-jom-buat-dialog.html

E'in said...

bile nak update entry baru nie? hehe

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog