Friday, February 18, 2011

Ujibakat Pengacara TRAVELOG!!


17 Feb 20011
Wisma TV RTM, Angkasapuri, KL..

waahh..efa nak jadi pengacara tv laa....hihihi
pergi ujibakat je..untuk rancangan TRAVELOG..
rancangan yg berkonsepkan pelancongan yg ekstrem
menyelongkar tempat-tempat pelancongan yg menarik dan mencabar di Malaysia
seperti panjat gunung, masuk gua, masuk hutan dan sebagainya..hehe
jom layan gambar jap.. :)

dengan kawan efa..sebelum masuk wisma TV..


okay, penting untuk kita bergambar dulu ye...
cari mana-mana sudut yg menarik...haha

beratur ye tunggu giliran...kami lah peserta yg terakhir daftar..haha cune!
tapi sebelum tu, kena isi borang dulu ye....
 satu borang je yg di isi...hehehe
terakhir..peserta ke-85... (ujibakat dari 10pagi-5petang)
kami lebih kurang pukul 3 dari puncak alam..
nasib baik sempat sampai..hehe dalam pukul 4 lebih sampai RTM
isi borang, menunggu dan ujibakat lebih kurang 3 jam..huhu 

sebelah kiri, ANA kawan efa dari diploma lagi..
beliau sangat comel kan??  :)
beliau memang berbakat dan sangat berharap dapat jadi pengacara rancangan TRAVELOG nie..
kawan-kawan doakan beliau dapat ye... :)
beliau dah mencuba yg terbaik..kalau ada rezeki adalah nanti..
kalau takde, boleh cuba lagi...hehe


ATIQAH & EFA
kami menemani ANA je sebenarnya..hehehe
bagi sokongan padu pada sahabat..:) 

okay, dah habis ujibakat,kami pergi MAKAN....!!!
yeeaaahhhh.....j0oom...!! hehehe

-OASIS FOOD COURT-
mid valley megamall

tiqah cakap nama makanan nie "yongtaufu mahal" keh keh keh...

dan menu pilihan efa...
Tenggiri + Lala + Nasi Putih
boleh tahan laa...tapi Pari lagi sedap..menu tiqah & ana..huhu


-okay, sekian untuk waktu ini-

"semoga hari ini lebih baik dari semalan
dan hari esok lebih baik dari hari ini" aminn..




6 comments:

Novelgurl said...

Assalamualaikum

bestnya jadi pengacara !
good luck !
sdp mknn tuh..hehe

eelobor said...

epah pn boleh gak cuba jadi pengacara tapi kat majlis kenduri kawen kat kampung2 ek...

efa nur said...

Novelgurlz : wslm..:)
mekasih ye.. n mmg sedap tgk gmbr makanan kn...hihihi :D

abg eelobor, jgn laaaaa panggil epah..EFA okey??!! hehe

efa xdek bakat laa nk jd pengacara..perosak acara boleh laa..hehe

Amira Naddia said...

nie tempat gue praktikal nie!

ARC™ said...

hehhe kok dpt ni kang mmebesa la badan tuan blog hehhe

sarah mohamad said...

good luck efa . nanti femes ah efa . teheee

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog