Friday, April 1, 2011

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !


-kenapa anda tak suka ANONYMOUS-
sebab mereka nie penakut...
dah kutuk-kutuk orang tapi menyembunyikan identiti..haha
tak suka..tak suka..tak suka...!!!

-Pengalamanan  anda bersama ANONYMOUS.. Ceritaka-

 
di sebab kan blog efa tak femes, so takde anonymous nak serang..
anonymous datang lebih kepada isu semasa..macam kisah tipah kat atas tu...haaha
mereka cuma bagi pendapat yang baik..
efa tak kisah sebab tiada ayat yg menyakitkan hati..
so far so good! :)

-Nasihat anda pada mereka yang gemar mencaci maki dalam blog?-
pada efa, tak salah jika kita nak menegur seseorang tu..
tapi biarlah berpada-pada..jangan sampai nak mencaci maki..
tak baik...Tuhan marah!
buat mereka yg gemar mencaci maki dalam blog tu,
HENTI  kan lah perbuatan anda ye!
tiada faedahnya...
"buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali"




sekian, terima kasih

jom join segmen BEN..!!


16 comments:

sabenazakey said...

cik anon mmg pengecut!!

efa nur said...

sabenazakey: mmg kn..hehehe :D

Hazrina Erin said...

sy xde pengalaman ngn anoy tu..tp ade pengalaman jd anonymous tu!hehehe :P

sabenazakey said...

follow sini jugak.

efa nur said...

hazrina: waahh..cik anoy laa nie ye..kihkih :D

sabenazakey: thanks ya.. :)

fahmie firas said...

saya ade cik anonymous yg baik jugak
Jumpa awak dari segmen abg BEN ASHAARI
Salam Kenal..
Nice blog sahabat..
best dapat follow ur blog..
keep moving on..
Klu free jemput singgah blog saya
http://fahmiefiras.blogspot.com/

Lulu caldina said...

Biasanya, kalau komen yang membina, lulu publish jer...Maknanya dia jujur..Tapi memang benci jugalah,kan yang suka menjatuhkan org tapi tak berani nak letak nama sendiri...huh

Yaya^Pink said...

mencik incit anon..

folo kamu...=)

jaa64 said...

jaa bru diserang pagi tadik..hehe..tetiba dpt gedik!jom tgk sini

http://jaa64.blogspot.com/2011/04/what-is-balanced-lifestyle-to-you-with.html

Murni Delights said...

tak pernah ada pengalaman
follow...

nelly said...

ada anon yang baik ..
=)

solo molo said...

memang tak suke...
geram jer...
grrr....

nadiemsharmz said...

salam..golek2 dr BA punye sgmen....

xsuke makcik pakcik enon tu....huhuhu

aNis sHazLiN said...

panas je isu anon2 rini...follow kmu... :)

pRiNCe said...

sy suke blog ni...hahahaha
kite same2 lah kcewa ngn cik anon tu...

... said...

as salam..
ziarah dari blog encik ben~
hmm..anon..ada pro dan con..
memang sarkastik..
tapi yang penting, jangan ada prejudis. mana teguran yang baik dan membina, kita ambil sebagai pengajaran. yang buruk, jadikan sempadan ;)

sabar je laa~

http://fadzli-rt.blogspot.com

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog