Friday, January 21, 2011

Sayangi lah kawan anda...

wahai teman yang ku kasihi
kamu lah teman terbaik bagi ku
meskipun waktu akan terhenti
hanya satu yang aku harapkan
agar hubungan yang kita cipta
tidak akan pudar di telan zaman..
S.A.H.A.B.A.T

okay,rasa agak lama menyepi.banyak assigment yg perlu di siapkan.
ada masa terluang, kitorang pergi enjoy..yeeaahhh..!! haha
tengok wayang together-gether...
time nie tengok cerita Gulliver Travel..best laa jugak..huhu
13 Jan 2011..lama dah kot..tapi baru nak update..hehe
tak tau laa mana hilang nya semangat nak blogging sekarang nie..
tapi tak pe..pelan-pelan kayuh...
jo0omm layannn....

waaahhh...muka masing masing mau cun tak mo kalah..kan..kan..

cover album terbaru kami..
dapatkan di pasaran sementara masih ada
insan rebutan yang terhangit di pasaran..!! bweekk...

ayam chop ini di belanja oleh si gadis manis..atiqah..
ehh..manis kew..???hahaha tQ dear :)

-ini kawan baik saya..okey, bukan baik. kawan nakal sebenarnya. sebab beliau suka buli saya-
betul, saya tak tipu..!!kehkehkeh..
-sekian-

AHLI KELAB: efa # atiqah # kimi # TJ # Maz


kenangan itu manis apabila kemanisan itu lahir ikhlas dari hati....

4 comments:

cik miera said...

saya syg kwan2 sy jugak..hiii
tyme ni la kiter kene hargai kawan2 kiter.kalau dah terpisah nnti kan dah rindu2.

efa nur said...

betul tu cik miera.. :)
heee..thanks ya..

misz nana said...

nana syg kawan2 nana :D

efa nur said...

nana baek..hee :)
kwn2 nana pun mesti sayang nana kn? :))

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog