Tuesday, January 11, 2011

DI SEBALIK AJL25 : 11 malam ini di TV3



ARTIS JEMPUTAN :
ANNA RAFFALI,
 MEET UNCLE HUSSIN,
M.NASIR (Ketua Juri), G-BAM (Penerbit),
ZAINURI MISFAR (Pengarang Hiburan Berita Harian),
BUDIEY (Blogger / wartawan Sensasi Selebriti).

PENERBIT : NAS AHMAD


*saksikan lah rancangan ini pada jam 11 malam nanti..untuk mengetahui rahsia di sebalik kisah terjadi..hehe ramai betul yg tidak puas hati dengan kemenangan Anna Raffali...dah memang rezeki beliau..terima lah dengan hati terbuka ye..hehe

 TAHNiah Anna Raffali... :)

3 comments:

Wan Gerrard said...

Tahniah Ana
Gerrard tag kamu
http://wangerrard.blogspot.com/2011/01/award-11111.html
tahniah2

ChipCoklat said...

btul la tu...dh memang rezeki dia..mungkin lagu ini menjadi pilihan m.nasir jugak kerana bntuk lg ni kan lagu puisi..m,nasir kan suka lagu2 puisi ni...mgkin itu la sbb anna rafali ni menang kut..

efa nur said...

hehe..betul jugak tu kan..m.nasir punya pilihan..hehe :)
susah nak puaskan hati semua orang.. :D

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog