Thursday, November 17, 2011

Boomerang [Lagu Tema Telemovie Tudung Tweet TV9]





Assalamualaikum...

Korang tengok tak telemovie Tudung Tweet di TV9...??
 8.30malam semalam (16.11.2011)
di twitter masih kecoh dan panas lagi tweet pasal #TudungTweet
bukak je twitter sana sini ade #TudungTweet..
ramai cakap best...
errkk...best sangat ke eyk??huhu
sebenarnya efa tak tengok pun...terlepas T__T
isskk..isskk..isskk....
tapi kat sini efa nak kongsi laa sinopsis telemovie Si Tudung Tweet
bagi yang tak tengok macam efa nie, 
boleh laa tau sikit-sikit kan..hehe

Si Tudung Tweet

lakonan Liyana Jasmay, Juliana Evans, Natasha Hudson, Izzue Islam, Afiq Muiz


Telefilem nie mengisahkan tentang kehidupan pelajar di kolej yang inginkan perhatian. Zubaidah merupakanseorang pelajar kolej yang sanggup membuat apa sahaja supaya mendapat perhatian ramai. 
Liyana Jasmay yang memegang watak Zubaidah, berasa iri hati terhadap Marissa, lakonan Juliana Evans, yang dianggap saingannya. Marissa merupakan bukan sahaja bijak dari segi komunikasi dan penampilan, malahan ramai gadis di kolej ingin menjadi sepertinya dan menganggapnya sebagai idola.


Situasi ini membuatkan Zubaidah bertambah iri hati dan bertindak mencetuskan spekulasi di laman sosial terhadap Marissa. Apatah lagi ramai jejaka yang ingin menjadi teman Marissa. Pelbagai perubahan dilakukan oleh Zubaidah untuk menyaingi Marissa sehinggalah suatu hari, Zubaidah melakukan sesuatu yang tidak diduga semasa menghadiri kuliah pengajian Islam dan mendapat perhatian ramai! 

bila ramai cakap cerita nie best,
rasa teringin pulak nak tengok..huhu
nanti boleh tengok kat tonton.com ^^ kot..hehe 

lagi satu, 
efa nak kongsi cerita nie jugak..hehe
sebelum nie efa ada buat entri bertajuk


 dan lagu Boomerang menjadi salah satu lagu tema
Telemovie Si Tudung Tweet ^^

joomm layan~~ 





thanks sudi baca ^^

2 comments:

pamela said...

akk sentiasa doakan effa berjaya dan support effa..seperti mana effa support akk n choc.,

love u ...bigg hugg!!!

efa nur said...

Pamela: yeaahh...thanx sis =)

love u too ^^

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog