Sunday, June 12, 2011

Andai aku ini jutawan .. Blogger

jom join kat SINI

 apa yang akan anda lakukan dengan dunia blogger di Malaysia ini 
sekiranya anda seorang jutawan !
 
Andai Efa Nur ini
JUTAWAN...Blogger

efa akan pengsan dulu...hehe
efa akan tolong blogger yang perlukan bantuan..
tak kira dari segi aspek ape pun
bajet diri hebat la nie bila jadi jutawan..hehe
kami tak besar dan kami tak kuat,
bila berkerjasama, semua jadi mudah..
yeeaahh...wOnder pets...!!hehe
 
Lepas tu efa nak tubuhkan kelab
MARI MELANCONG BERSAMA BLOGGER
nak bawak semua blogger pergi melancong..
Cuti-Cuti Malaysia...
semua di tanggung beres...haaaah..gituuuu....
mau join tak??hehehe






10 comments:

selendang merah said...

jgn lupa sy taw..hehe

☀ Izzaty Hedry☀ said...

suka nya melncong...^.^

semoga angan2 jdi kenyataan.. amin..=)

mas saari said...

nak ikut gi melancong...best!!

jom baca angan2 Mas!
http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawanblogger.html

NasZ said...

melancong?..saya nak..masukkan nama saya sekali k? saya pandai bangunkan orang pengsan..ngeee...hehe..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

shopping2u said...

dtg lawat2 sini membawa senarai nama

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html

Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa said...

genting dah, tioman dah, desa waterpark dah... nanti kalu jadi jutawan bawak g tempat power...

Me<<<---- follower 915.. ramainya follower.. nak juga.. follow me to.. blogger masih belajar berblog.. ahaksss...

'CikMimiEy' said...

melancong ?????

besh nyeeee...

cuticuti malaysia .. haha

Miss Ran said...

erk gembire nk mlancong ye kembo

dAk EyTy ThOmeL said...

best nye
jom jenguk ety nye simple je

http://eyty-story.blogspot.com/2011/06/segmen-andai-aku-ini-jutawanblogger.html

Eera Shera said...

salam kenal.melancong tu yang best..hehe nk ikot

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog