Sunday, June 12, 2011

Bunga ros untuk anda


Hai si cantik manis, bertambah manis dengan senyuman menawan,
hati tertarik lalu menarik..hikhikhik
orang selalu cakap,
"Bunga bukan sekuntum,  
Kumbang bukan seekor"

kalau dah banyak bunga dan kumbang, apa jadi??


 
mesti lah
taman bunga yang indah........hehehee
ada bunga ada kumbang
dan orang juga selalu cakap
"muka ganas, tapi 
dalam hati ada taman derr"


okey, buat semua wanita yg suka bunga 
(lelaki pun boleh kalau nak)hehe..
efa nak bagi bunga nie untuk anda...


COMEL kan..hehe
sory ye efa mampu post kat sini je..
tak mampu nak hantar kat rumah kalian..hihi

suka bunga? 
efa suka Ros Merah :)
apa bunga pilihan anda??
sharing is caring...




p/s: kakak nie suka Bunga Sakura .. :)

6 comments:

waRDah a.k.a QiQi said...

wardah suka bunga ros merah jugak.. bau die~ fuhhhh~ wangi!! ;)

Sunah Mohammad said...

ehehehe...suke sakura! :) tapi kalo takde sakura, bunga lain pun boleh saje..takkan nak demand lebih kan? ;)

suha said...

cik suha xsuke bunge hehehe
kalo nk bg hadiah,sila bg brg2 katak (^_^)

*demand lak kn?lalala*

::AkU wAnItA BiAsA:: said...

aien ske mawar putih...suci n bersih....lmbg keperibadian seorg wanita...heeee

::AkU wAnItA BiAsA:: said...

aien ske mawar putih...suci n mulis...lmbg kelembutan n keperibadian seorg wanita..kn

Kakzakie said...

Kakak suka tanam pokok bunga. Bila berbunga itulah yg kakak suka. Heeee....

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog