Friday, June 3, 2011

Blog Efa Nur berwajah baru

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, setelah sekian lama menyepi, akhir nya efa berjaya merubah blog menjadi lebih kemas dan cantik..ehh..cantik ke??hehe..takpun, biasa-biasa je..tapi rasanya lagi okey kot dari sebelum nie..hehe

yang paling penting efa nak ucapkan sejuta lemon Terima Kasih kepada Mr. Riqq Green kerana beliau berbesar hati dan sangat baik hati untuk menghasilkan header blog efa secara percuma :)


jom 
 
  
blog Milik Mr Riqq Green sangat menarik dan mempunyai pelbagai informasi tentang tempat-tempat menarik yang harus di kunjungi di Melaka dan tempat pelancongan lain di Malaysia..
beliau berasal dari Melaka dan sangat hensem orang nye :)
sudi-sudilah berkenalan dengan beliau ye..hehe
mekasih..


ada pandangan tentang wajah baru blog efa?
share laa :)


8 comments:

Sunah Mohammad said...

tak ingat rupa sebelum ni, so cakap "ok" saje... :p

mungkin kene centerkan header tu... ce carik tutorial untuk centerkan header.. :)

efa nur said...

hehe..baek lah..terima kasih kak sunah..efa try k.. :)

Bayu Kenangan said...

comel le header tu....

Lulu caldina said...

:)

kemboja said...

comel je blog awak nih.. tp header tu besar la wak.. hehe try compact kan skit.. hehe peace jgn marah yer

efa nur said...

bayu kenangan, terima kasih :)

sis lulu caldina, (^_~)v

sis kemboja, mekasih sgt2 sudi beri pandangan..efa cuba baiki lagi k..masih dalam proses nak naik taraf kn blog nie..hehe :)

Anonymous said...

Sebagai renungan bersama :)

Riqq Green said...

wahh..dpt promo lg...hehe...thanks efa...

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog