Wednesday, June 8, 2011

BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU

jom join kritik-kritik blog kat SINI.. :)

kepada kawan-kawan, 
anda sangat lah di alu-alukan untuk kritik blog efa
rasanya, apa yg patut efa buang eyk?
macam semak je blog nie kan..hehe
efa sedia terima segala kritikan anda..
positif mahupun negatif..

mana yang kurang, efa akan lebihkan..
mana yang lebih, efa akan kurangkan..
sila lah kritik dengan berkhemah ye..hehehe

mekasihhh...

6 comments:

Ujang9897 said...

yg dlt bwh tu cube buang.., yg masuk2 url blog tu..=)

dgn live trafik..rasanya takda keperluang sgt..hee..

lain2 takda kot

efa nur said...

okey abg ujang...
bertindak mengikut arahan..
efa dah buang dua benda 2..
mekasih.. :)

NOOR FATIN said...

rasanya mcm dah ok semua. nak loading pun senang. hehehe ;D

efa nur said...

ok..terima kasih Fatin.. :)

:.ciklaila.: said...

hi! ur blog is nice laa. keep it up okayh.

komen kita: kita ase banyak sangatla benda kat blog efa. tapi, rasanya ok je. coz loading senang je.

jom kritik blog kita. :)

http://lailasukri.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-ajak-kritik-blog-aku.html

Dzarief Zuhdi said...

Nice blog.. Sebb abg Ujang dah bgtau so takdepa dah nak tambah la kan.. Tapi gambar ngan BA tu mahal kot.. Hehe.. Like..

Singgah ler blog no 205 tu..
Adios

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog