Friday, June 10, 2011

Pengkritik terhebat


 Assalamualaikum
tahukah anda siapa pengkritik terhebat di abad ini?
pengkritik apa?
pengkritik setiap hasil penulisan para blogger
sama ada baik atau buruk kritikan beliau
tapi beliau memang hebat..
nak tau siapa?? 
tengok gambar kat bawah tuu..





klik gambar untuk lihat dengan jelas.

errkk...hehehehe...
sebenarnya efa baru je letak
Top Commentator Cloud Widget
kat bawah blog nie..hehe
dan terlupa nak exclude nama sendiri..
sebab tu jadi pengkritik paling hebat! haha

kepada mereka yg belum ada widget nie kat blog,
jom belajar Cara Pasang Widget nie!

terima kasih banyak-banyak
kepada  MENTOR  Efa Nur!

7 comments:

Isteri Encek Bard said...

memang sellau jadi camnie bile pasang widget tu.. hihihii

Freaky said...

haha banyaknye komen. nak jadi cmtu jugak la

si ngokngek said...

woh..banyaknya...nie dh mengalahkan nenek kebayan..wakakaa

Sunah Mohammad said...

ahahaha! tu dah ubah dah tuuu~ Anonymous pun buang ler... :p

Cik Miera said...

haha.. terlupa mcm tu pulak.

Tea said...

wahh rajin ni komen belog sendiri. haa, jum lah komen belog tea pulak. hoho.



jom singgah dan bace:
rase macam mata nak terjojol keluar

jom like page ni:
Secret Propaganda

suhaili sarif said...

nice...nanti nak letak gakla
hehe

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog