Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA


  CiNT 

saya suka berbicara pasal Cinta..haha 
dengan senang hatinya nak join segmen BEN ASHAARI nie..
tapi kenapa BEN soal cinta ye? jatuh cinta lagi ke? oppss..NO..NO..hehe
okey, jom tengok jawapan efa yg di soal oleh BEN :) 

       ♥ EFA blogger PEREMPUAN maka inilah jawapannya ..
    1. LELAKI pilihan anda ?
       Baik hati, berilmu, tak kedekut atau berkira dalam segala hal..dan yg paling penting taat pada agama...dapat membimbing isteri & keluarga ke jalan yg benar.. :) 
    2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ? 
      ♥  untuk isteri perlu kot..untuk menggoda...hehe tapi if seksi untuk orang lain..tak perlu.. definisi seksi, sedap mata memandang kot..hikhik rasanya cara lelaki melayan wanita..dari segi kasih sayang..dari situ kot seksi nya..hehe 
    3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ? 
      ♥  ada betul nya jugak ayat nie..setuju jelaa...huhu
    4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ? 
      ♥  kalau ikut hati memang tak sanggup bermadu..tapi jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan Allah...redha jelaa...huhu apakah ini?? 
    5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan? 
      ♥  pergi dulu...
    6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ? 
      ♥  DUA-DUA...lelaki dan perempuan boleh berlaku curang..tapi terpulang lah pada diri masing-masing..kalau nak ikut kan, lelaki laa kot paling mudah curang..lalaala 
    7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ?? 
      ♥  DUA-DUA jugak...terpulang pada individu..(jawapan tak berat sebelah..haha) bukti?? tepuk dada tanya hati..perasaan sayang tak boleh halang..jika kekasih tu dah jatuh hati pada insan lain..hilanglah kesetiaan itu..cinta hadir tanpa di duga..eerrkk??
    8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ? 
       ♥  kadang-kadang...ikut situasi..hehe tapi cemburu tanda SAYANG kan.. tapi takde la sampai cemburu tak bertempat...
       
      MAAF ye, ini sekadar pandangan peribadi je..hargai lah CINTA selagi ia ada di hati kita..:)
       
       
       
        CiNTA itu ANUGERAH 
       
      terima kasih
       

4 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

azizul said...

lelaki seksi adalah lelaki berambut sedikit kerinting

Entri Terkini; SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

solo molo said...

macam-macam japawan ada...
ser0nok baca...


salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Pandangan yg simple but nice :)

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog