Tuesday, March 29, 2011

Siti Nurhaliza mengandung?






“Assalamualaikum & morning!wah! Kecoh semalaman ttg ct mengandung ye.sebenarnya ct blm mengandung.mengandungi lemak ye..tu kena diet nih!haha”
-twitter Datuk Siti Nurhaliza-



laaaa.... rupanya perut Datuk Siti cuma mengandungi lemak..
memang kena berdiet laa Datuk Siti nie.... hehehe
tapi kalau Datuk Siti betul-betul mengandung, mesti best kn.. :)
mungkin masih belum ada rezeki.. efa mendoakan semoga Datuk Siti
dipermudahkan untuk mendapat cahaya mata..aminn :)



nak tau punca Datuk Siti Nurhaliza tidak mengandung sampai sekarang?
jom baca kat sini... segalanya akan terjawab.. :)



8 comments:

Cik Ila said...

woh...suspen je!! hahaha

efa nur said...

cik ila, tu laa pasal kn..heheehe :D

eelobor said...

takde rezeki dia lagi kut.....

Nurizyan Syazwani Nordin said...

Hiss, suspensyen btul! Hehe, tp kalau dah tersurat memang rezeki utk dia. Alhamdulillah, as fans i tumpang happy.

YanaMIB said...

salam kenal

wuii suspen je kn dato ct mengandung..hihi smoga murah rezeki beliau =)

corat-coret-anak-muda said...

Assalamu'alaikum.
Yelah macam mengandung rupanya hihi.
Semoga apa yang dikehendakinya tercapai.

najwa's said...

yeah, betul. suspen jek. :P

Kimmey Ramie said...

cik epah!!walaupun sa tak nak buka pasal cik ct nie..tp kimi baca la juga...huhhhhh kuat betul jampi yg cik epah bace....

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog