Tuesday, March 8, 2011

Terkini- Siti Nurhaliza mengandung




Datuk Siti dah mencuba pelbagai perubatan moden dan tradisional untuk menggapai impiannya bergelar seorang ibu. setiap wanita yg bergelar isteri pasti mengimpikan saat di anugerahkan cahayamata. Usaha dah ada cuma mungkin belum ditunaikan permintaan dari-Nya. buat Datuk Siti, anggaplah ini satu ujian dariNya. Yang terbaik buat masa ini ialah berdoa agar semuanya dipermudahkan.
 

Dan buat semua peminat Datuk Siti, korang pun mesti teringin sangat nak tengok penyanyi kesayangan korang menimang cahaya mata kn?  jadi, mari lah kita bersama-sama mendoakan agar Datuk Siti di anugerah kan zuriat secepat mungkin. Buat Datuk Siti, harap dapat bersabar ye. kami mendoakan agar Datuk Siti cepat-cepat menimang cahayamata :)


11 comments:

b a m b a m ' s said...

betol2 ingt ct preggy tadik! hehehhe

efa nur said...

hikhikhik....saje je wat gempak..hehe :D

neway,thanks ya bambam's :)

Cik Ila said...

mudah2an ada la rezeki diorang nnti eh.. :)

efa nur said...

insyaAllah....aminn.. :)

tQ cik ila :)

zacky ~786~ said...

InsyaALLAH .~

imnabila said...

kalau ada rezeki, insyallah~:)

Ayda Farezah said...

amboih efa..wat saspen jer..:)

Henry Zackery said...

kalau betul mesti anak die comey kan :)

Cerita Hantu Shah Alam

efa nur said...

zacky & imnabila: insyaAllah..sama2 kita doa kn k.. :)

ayda: hikhik...wat wat jew..hehe :D

henry: mesti sgt laaa...tgk laa ibu yg mengandung 2..hehe :D


tQ :)

Raji berkata said...

hak2 aku igt tu anak siti owh tdi =.=" yea nak tgk gak rupa anak dia
kot2 cantik juga cm dia xD

amalina afiqah said...

klau siti dapat anak tak kira laki ke ppuan, mesti cantik & hensem..

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog