Friday, November 26, 2010

BADI PENGANTIN...??


SELAMAT PENGANTIN BARU
kepada semua pengantin-pengantin baru
dan teristimewa buat sahabat baik efa,
Nor Nai'mah Ismail & Muhamad Azuad
yg selamat melangsungkan perkahwinan pada 21Nov yg lepas
semoga kekal Bahagia hingga akhir hayat..aminn
kpd sesiapa yg sudah berumah tapi tak ada tangga lagi,
cepat-cepat laa bina tangga ye..hehehe

untuk pertama kali dalam hidup,
efa menjadi pengapit untuk majlis perkahwinan sahabat efa nie..
gementar tapi excited terlampau..haha
best sebab tema dia warna pink..i like....kihkih
okay,berkenaan dengan tajuk,
BADI PENGANTIN...??
Benarkah ia wujud? atau mitos semata-mata?
bukan apa, efa baru tau nie sebab baru pertama kali jadi pengapit..kihkih
dan penyebab yg utama isu ini perlu di kupas kerana
ramai yg cakap kat efa
"waahh..lepas nie kau pulak la yang naik pelamin"
"lepas nie giliran kau la pulak"
"tak lama lagi kau pulak la yg kahwin nie"
hahaha...nak tergelak efa dengar..bukan sorang dua tapi
berpuluh org ckp mcm tu..hukhuk
kalau betul pun apa salah nye..ahaha gatal plak tiba-tiba
betul ke kalau jadi pengapit,
itu tandanya kita akan kahwin tak lama lagi??huhu
sebenarnya efa belum bersedia nak kahwin..nak kejar cita-cita dulu
hehe..tapi kalau dh jodoh dtg awal,tak kan nak tolak kn?hehe
yg penting kena ingat, Jodoh pertemuan di tangan Tuhan.

okay,j0oom kita layaaann memori sekitar majlis
perkahwinan sahabat efa nie..
yg berlangsung di Sg. Jai, Beranang, selangor



efa nak jugak.....!!! hehehe

SELAMAT PENGANTIN BARU


6 comments:

Fariq said...

wah sronok je diorg dh kwin,,
den juga yg xkwin2,, heheh

efa nur said...

Fariq, kalau nak cepat kawin, jadi lah pengapit..heee :D

Infinity Cinta said...

wah2...xsabar rasanya nk tgk efa plak letak pic efa atas pelamin ngn org tercinta...huhu ^_^

efa nur said...

hahaahaha....efa gelak guling2..kihkih :D

kalau nk tggu pic efa, lambat lg laa kot..mybe 3 4 tahun lg ye...hehe :))

nora said...

badi pengantin ~ huhuhu ape salahnye. dah lama tak makan nasi minyak nih

sya hassan said...

efa..mne taw an.. masin mulut diorg.. maka TERkawen la efa..haha

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog