Friday, November 26, 2010

Filem Ngangkung Best...

Filem Ngangkung sudah mula ditayangkan pada 25November2010

 sebenarnya efa belum lagi berkesempatan untuk tengok filem nie.
tapi macam dah tau je cerita nie best...hehehe
kepada anda yg dah menonton filem nie, best tak??
berapa bintang nak bagi??heee.... :))
InsyaAllah nanti bila ade peluang efa pasti akan terjah ke pawagam berhampiran
 untuk menonton Shaheizy sam Filem Ngankung.. :)
efa rasa filem nie best sebab pelakon dia best..:)
heeeee....0oohh my Hero *wink*
kredit to budiey.com
Shaheizy Sam
 (sbb minat sgt kat mamat nie..hehehe)
 pelakon-pelakon lain:
Azad Jazmin
Angah Raja Lawak
Eira Syazira
Mazlan Pet Pet
Azlee Jaafar

untuk mengetahui sinopsis filem ini, boleh lihat di SINI ya

ada sesiapa nak join tengok wayang dengan efa?
jom tgk kat Alamanda...hehe

4 comments:

sekamar rindu said...

salam..

nak kena pegi tengok cete ni..

efa nur said...

wslm sekamar rindu..:)

yep..haarruuusss tgk..heee.. :D

Fariq said...

cite ni sgt besh,,
baru tgk smlm,,
jgn lupe nanti lalu sblh poster 2alam jeling2 skit,, heheh

efa nur said...

haha..best kn..x sbr pulak nk tgk..hikhik

jeling poster 2alam??pandang pun tak nak laa..hikhik ;p

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog