Tuesday, November 2, 2010

Petua Hilangkan Batuk & sakit tekak


Alhamdulillah...
lepas seminggu sy demam+batuk2..akhirnya baik jgk..:)
sy ade petua nk kongsi...untuk hilang kan batuk2...
petua nie sy dpt dr seorang sahabat..
sy xpenah dengar pun petua nie sebelum nie..hukhuk

PETUA HILANGKAN BATUK & SAKIT TEKAK

bahan-bahan yg di perlukan:
1. Jarum menjahit
2. mangkuk/bekas
3. Air masak

cara-caranya:
1. mula-mula rendam 1 jarum di dalam mangkuk yg berisi air masak,rendam semalaman atau 4 ke 5 jam..
biarkan terbuka..jgn tutup..
2. selepas itu selawat 3 kali dan minum air tersebut...
InsyaAllah..batuk akan segera hilang...

p/s:lepas minum air tersebut, tekak akan rase gatal2 & sakit perit kt tekak sekejap, n muntah2..
selepas 2, InsyaAllah batuk2+saket tekak akan terus hilang...

pengalaman sy..
seminggu sy batuk2+saket tekak..minum mcm2 ubat batuk pun masih x hilang2..
lagi perit sy batuk time exm..kesian kt kwn2 yg amek exm same..terganggu ngn batukan sy,..hukhk :(
Alhamdulillah..syukur kpd Allah..
lepas cuba je petua di atas..terus hilang...;)


SELAMAT MENCUBA...;)


3 comments:

Mr Ceym said...

dah penah try dah....memang berkesan kot...huhu.. nie ceym datang nak gitau banner dah siap tau leh amik kat sini ..
http://ceym.blogspot.com/2010/10/dizaing-tawaran-hebat-lagi.html

efa nur said...

hehe..mmg berkesan kn..:)
dh amek dh..mekasih Mr. Ceym...
cantik sgt banner 2..;)
thanx a lot....

purplekyu^_^ said...

mmg bakal muntah2 ke kalau pakai petua ni?

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog