Tuesday, November 16, 2010

Bermadu kasih...



waaaahhh...tajuk tak boleh blaa....hahaha
gurau-gurau jew..hik hik hik...
sebenarnya kali nie efa nak cerita
aktiviti di awal cuti sem nie..
j0oom terjah...hehe :))



     aktiviti pertama pada 13Nov2010-sabtu
ambil exam MUET (speaking,writing,listening)
kat sekolah men. keb. Jln Reko..
(tau tak kat mana tu??)hehehe
boleh tahan jgk..tapi mls nak cerita lebih-lebih..hehe

aktiviti kedua pada 14Nov2010-ahad
balik kampung kat Muar,Johor..
(ada orang muar kat sini??)heeee...
sedara kahwin..(kak June&pasangan)

Selamat Pengantin Baru

ini anak sulung saya...heee...
(anak buah pertama,Insyirah)

aktiviti ketiga pada 15Nov2010-isnin

jalan-jalan cari makan....
jadi pemandu pelancong untuk pelencong dan melencong...heee...
bersama adik-adik yg banyak songeh..haha
dari rumah pergi ke UiTM Shah Alam
uruskan permohonan kolej untuk adik
lepastu merayap ke SACC MALL shah alam...
balik tu ikut highway lalu putrajaya nak balik rumah..
hajat di hati nak singgah lepak cuci mata dan hati kat
Masjid Putrajaya...tapi...
entah macam mana saya selaku pemandu tak bertauliah nie
boleh tersesat jalan..mari gelak..ha ha ha
padahal dah berpuluh kali pergi masjid putrajaya tu..
dan putrajaya tu dah jadi tempat permainan sejak kecik..
ceeh...hahaha tp betul la saya dah duduk kat kawasan tu sebelum
putrajaya di kenalkan lagi..dulu estet kan kawasan tu..huhu
dah..berenti melalut ya...mekasih...
mungkin sebab saya tak solat zohor lagi waktu tu..huhu
lagipun dah lewat sebab tu sesat..ha ha ha
dan terus jela balik rumah..(solat.solat)hehe

-Pemandu Pelancong-
maaf ya..ini bukan saya..
sebab wanita dalam gambar tu nampak sedikit gemuk berisi..waha ha ha ha
terpaksa kecil kan gambar..hehehe

kat bawah nie ialah....

deyla
adik perempuan saya bersama anak ke2 beliau...
hik hik hik

dan bawah lagi nie adalah

adik bujang kesayangan saya...
adik hafiz & abg afiQ


lagi di bawah ini ialah

anak-anak saya...heeee...:)
mereka-mereka adalah kanak-kanak terpilih
yg menjadi kebanggaan mereka dan keluarga mereka..hihi
mereka anak-anak comel lagi manja
yg bernaung di bawah jagaan ibu saya..heee...
dari baby lagi mereka-mereka bersama keluarga kami..
dan cuti sem nie saya pun turut membantu
menjaga mereka-mereka..
sangat best tengok mereka membesar..
masing-masing bertambah bijak dan banyak makan..hehe
comel-comel macam saya..ehh tiba-tiba..kihkih
walaupun penat tp best, seronok tak terkata..:)
sebab saya suka budak-budak baby-baby
weee...:)




-sekian,habis dah-
mekasih sudi  membaca


1 comment:

"miko itu nana" said...

waa..kg akk kat muar ke??..
samala...muar katne??...hehe

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog