Tuesday, November 9, 2010

FREE breakfast & lunch...jom serbu..!!!


Kawan-kawan,jom serbu

EFA NUR CAFE

berikut antara gambar-gambar hidangan yang cafe kami sajikan
cafe kami yang baru beroperasi 3bulan terletak di Putrajaya
dan untuk memperkenalkan cafe kami
disini kami berbesar hati ingin
mempelawa kawan-kawan untuk
menikmati promosi besar-besaran di cafe kami




terdapat pelbagai hidangan yang menarik,sedap lg best..hehe
yang paling istimewa
kami memberikan

FREE BREAKFAST & LUNCH

SETIAP HARI JUMAAT
DARI JAM 8.00am sehingga 2.30pm

tujuan kami adalah ingin
membuat amal jariah dan bersedekah
lebih-lebih lagi pada hari jumaat yang mulia..
kan bagus buat macam nie..hehe
di samping itu,ia juga adalah salah satu cara untuk
memperkenalkan cafe kami di mata dunia..waahh..:)
so,ape tunggu lagi...j0oomm serbu...!!!

untuk maklumat lanjut,
sila lihat di bawah...
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
"okey,dah habis baca kat atas tu kan, saya di sini selaku tuan blog ingin memohon maaf kerana iklan tersebut adalah tidak berbayar dan saya tak nak menanggung beban untuk bersubahat dengan mereka-mereka kerana promosi tersebut adalah TIDAK BENAR sama sekali.harap maklum!!"


cerita tersebut tiada kena mengena dengan yg hidup mahu pun yg telah meninggal dunia
terima kasih kerana membaca
dan jangan marah-marah ye..nanti cepat tua
hihihi...ampun...ampun...

ikhlas dari minah pink..hihi

EFA NUR

4 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

ah,tipah trtipu!
haha.bru nk brangan dpt mkn free.

efa nur said...

kehkehkeh...jgn amik hati ye..
gurau2 jew....tp xpe..dpt mkn angin kt cnie kn..kn..hehe ;p

efa said...

ala igt betul dpt free td wuwuwu...keciwa hahaha

efa nur said...

hahaha...usah keciwa..sila cube lg ye..wakakaka...
hehehe..thnx 4 reading...hihik ;))

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog