Friday, November 26, 2010

CERITA KREATIF : Aku nak bagi BEN ASHAARI hadiah .. '

sempena ulang tahun kelahiran En.Ben hujung bulan nie,30Nov
efa nak ucapkan 
Selamat Hari Lahir
Semoga berbahagia dan berjaya
di dunia & akhirat

"Efa nak bagi BEN ASHAARI hadiah ...."
di sebab kan efa masih lg bergelar pelajar,
so,ikut bajet simpanan yg masih ade buat masa nie,
efa mampu hadiahkan En.Ben....

Kek yang di hiasi wajah en. BEN ASHAARI
yg kacak+hensem+macho lg bergaya
macam kat bawah nie.....

kredit:gambar dari blog beliau..
heee...nampak cantik+sedap tak..??hehe

lepas tu efa akan buat sedikit majlis kecil-kecilan
lebih kurang macam birthday party laa...hehe
tapi lagi baik buat doa selamat kan..berkat sikit..:)
di sebab kan bajet kecik,so jemputan mestilah 
family En.Ben dan budak-budak kecik..hehe
dan tempat yg paling sesuai rasanya
kat ALI BISTRO, presint diplomatik Putrajaya..
sebab En.Ben suka lepak kat sini.. (agaknya lah..hehe)
dekat ngn umah efa..senang laa nak pergi meraikan..hehe
banyak kali jgk efa mkn kat ALI BISTRO nie tp 
tak tau laa ape yg best sgt..hehe
tapi En.Ben punya pasal,best laa..:)

Ali Bistro Presint Diplomatik, Putrajaya

7 comments:

Nia Dhani Nasir said...

wow,bestnye kek.nampak sedap. Gud luck.

efa nur said...

terima kasih Nia Dhani.. :)

sekamar rindu said...

salam..

kek yang tak ada jual kat mana2 tu..
selamat hari jadi buat ben 30hb ni..

efa nur said...

wslm sekamar rindu...:)

kalau ada jual kek macam 2,pasti laris macam pisang goreng panas..kn..kn..hehe..:D

wannurfazrini said...

kek ben ashaari tuuuu!

BEN ASHAARI said...

waah.. terima kasih ... huhu..

efa nur said...

wannurfazrini: hehee.. :))

En.Ben: sama2 kasih.. :)

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog