Wednesday, December 22, 2010

Rumitnya memahami hati nurani seorang wanita...


Lawak untuk hilang kan stress sekejap..... hehehehe
hahahhaha...kelakau....
Sabau ajer la jadik suami yekkk!!

 
> > Laki talipon,
> > Yang oii... Abang kat kedai mamak ni... Awak nak pesan apa-apa?
> > Bini jawab,
> > Tak mau bang, bini awak diet...
> > Laki pon balik umah, goyang tangan tak beli apa-apa...
> > Sampai umah, tengok bini tarik muka moncong mcm cencorot
> > Siap majuk-majuk... Lari tido bilik sebelah....
> > Bila laki query balik,
> > Kan tadi awak yang takmau pesan apa-apa yang oiii....
> > Bini jawab,
> > Memangla orang kata tak mau apa-apa...
> > Tapi belikan jerla apa-apa....
> > Kalau abang beli apa-apa kita makan jerrr....
> > Eh, bini aku ni... Yang mana satu nih?
> > -----------------------------------------------------------------
> > Laki talipon bini,
> > Petang ni awak nak masak apa Yang?
> > Bini jawab,
> > Alaaahhh.... Hari-hari kena masak, penatlah bang!
> > Balik keja ni Abang makan siap-siaplah
> > Laki pon, balik keje.. Singgah kedai mamak
> > Tibai nasik beriyani kari kambeng baekk punya.
> > Sampai umah, sendawa bau kambeng...
> > Tiba-tiba... Bini jerit panggil suh makan!
> > Bang, bini awak masak sambal tumis petai, sama sup ayam,
> > Sama telur bistik, sama ayam goreng kunyit. Jom makan!!
> > Si laki terkulat-kulat pandang makanan penuh satu meja,
> > Sedangkan perut dia dah senak, penuh dengan kamben!
> > Merajuk lagiiii... Tido bilik sebelah lagi.....!!
> > Yang, awak ni ada kecelaruan mental ke halusinasi nih?
> > ----------------------------------------------------------------
> > Abang ni, kalo dok umah asek sepah umah jerlah!
> > Bini abang penat tau nak kemas umah semedang
> > Awat abang tak kuar pi mancing ker... Pi main bola ke...
> > Pegilah! Pegilah! Saya nak rilek-rilek dgn budak-budak nih
> > Si laki punyala seronok weeiii....
> > Dan-dan bangun pi tukar baju, capai talipon, capai kunci keta...
> > Bila dah siap, kuar bilik...
> > Tengok hanak bini dah siap-siap pakai baju lawa...
> > Bangggg, bini awak sama hanak-hanak ikut awak eh?
> > ----------------------------------------------------------------
> > Bang, ujung minggu ni balik kampung nak?
> > Abang keja lah yang....
> > Abang hantar bini abang dgn hanak-hanak dah la bang,
> > Pastu abang balik la KL balik
> > Lepas dah hantar hanak bini balik Parit Buntaq,
> > Esoknya, laki pon start keta... Nak balik KL.
> > Baru sampai Taiping, talipon berbunyi... Bini dia talipon.
> > Abang bila nak balik ambik kitorang bang?
> > ----------------------------------------------------------------
> > Abang ni asyik tengok tv jer dari semalam tau
> > Abang tak kesian bini abang ker...
> > Dah kelupas-kelupas kulit jari tau.. Asik basuh kain jer
> > Abang tulungla lipat banjaran Himalaya dalam bilik rahsia tu bang...
> > Laki pon, dengan muka rebel.... Masuk bilik rahsia... Lipat kain
> > Sekali, bini masuk bilik nak usha line... Tetiba jer kena petir
plak..
> > Apa awak lipat kain mcm ni banggg?
> > Kenapa sudut kanan tak align dgn sudut kiri nih?
> > Kenapa kolar baju ni awak lipat ke dalam?
> > kenapa spender ni awak lipat tiga?
> > kenapa? kenapa? kenapa?
> > ---------------------------------------------------------------
> > Nah hambik anak ni bang... pakaikan pampers, pakaikan baju...
> > bini abang nak mandikan hanak yang sorang lagi....
> > Nak bagi pakai baju mana ni Yang...? <--- laki tanya
> > Alah abangni... kan baju anak ada 8 bakul tu...
> > pakaikan jerlah baju mana-mana pon...
> > bukan ada org nk tengok ponnn...
> > Bila bini tengok, anak dah siap pakai baju....
> > Apa pesen baju abang bagi budak ni pakai bangggg!
> > Apsal seluar kunin, tapi baju kaler merah?
> > kalau orang tengok, nanti orang ingat anak kita sami ha...
> > ----------------------------------------------------------
> > Kesian lelaki... otak lurus sgt... xleh bengkang bengkok sket.
(sekadar gurauan ye)
HAHAHAHAHA...!!!!

4 comments:

Syafiq Rosli said...

hehe..lawak je

Farhah Zaidah said...

heee..memang sukar untuk dimengerti..

efa nur said...

syafiq rosli:Hehehe..:D

Farhah: tawu xper..mmg rumit untuk memahami hati seorang wanita kn..hehe :D

tQ yaa..:)

Mohd Asyraf said...

haha...memg lawak..tp nk wat cmner..memg realiti...laki bukan lurus bendul...kdg2 jer..die syg isteri dia...n dgr ckp...hehe

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog