Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, December 8, 2010

update contest (BB buat hal)


PENGUMUMAN..PENGUMUMAN...!!!!
pengundian untuk contest "sertai dan menang" masih lagi di buka dan
akan ditutup tepat jam 12malam ini.
kurang dari 1 jam bermula sekarang..
efa nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada yg sudi sertai
dan tidak lupa juga kepada semua yg mengundi..
dan efa akan umumkan pemenang pada pukul 3petang besok ya..
9Dec2010..harap sabar menunggu..:)

psstt: agaknya kalau efa buat 2nd contest dan hadiah sama (2ticket theme park)
ada lagi tak yg nak join..??hehehe...


okay..line (BB)broadband buat hal..
malam nie paling comel bb nie bejalan..
macam nie...
c0mel kan..kan...???!!!!
-sila baca dengan amarah-
rasa nak tampar laju-laju jew bb nie..huh

sedih aku..huh

aku rasa aku perlu beli UFO macam nie satu laa..hihihi

xpe..xpe..nak tak nak, aku kena terima sebab,,,,
tanpamu bb, siapa lah aku..cewaahhh..hahaha (alasan)
okay...senyum sokmo....
selamat malam

2 comments:

syahassan said...

ok efa,, cik gebu tggu,, jeng2,, berdebar2,, lalala XD

Syafiq Rosli said...

jeng2..debar je ni..

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog