Wednesday, December 1, 2010

Teddy Bear+Perempuan=???

*sekadar gambar hiasan,
kalau nak tau tentang Mr bebey efa tu,boleh tgk kat SINI..hehe

Teddy Bear Vs Perempuan

kalau cakap tentang teddy bear,yg nenek efa panggil anak patung, mesti korang akan cakap comel, best..kan..kan..bagi peminat teddy bear laa..hehe (macam saye..heee) 
Teddy bear juga sinonim atau sebati dengan budak perempuan..ehh..budak??
orang dewasa pun suke laaa....heeee
kalau efa tanya kat semua,
Teddy Bear+Perempuan=???
jawapannya mesti COMEL kan..kan..hehe
siapa setuju, sila angkat tangan cepat..hihi

kenapa teddy bear sesuai dan serasi bersama wanita2 comel?
pada pendapat efa, yg nie jujur dari hati ok..:)

1) sebagai peneman tidur, sangat best tidur sambil peluk teddy bear..(comel kan??)hehe bg yg belum berkahwin ye..kalau dah kahwin,lagi best peluk cik abang..hehe
2) naluri wanita yg sememangnya lembut, so mereka akan suka pada benda-benda comel. termasuk la teddy bear untuk menambahkan kelembutan yg dimiliki..(yg nie pun comel)haha
3) teman di kala kesepian..macam efa selalu buat, luahkan segala perasaan kat Mr. Bebey, walaupun dia tak dengar tapi puas dapat luah kan..yg penting,dia pandai simpan rahsia..hehe
4) dan kalau sakit hati, boleh tumbuk-tumbuk atau belasah teddy bear anda, sebab dia tahan sakit..hihi yg nie pun efa selalu buat. tapi Mr.Bebey efa selalu jadi mangsa buli adik-adik..hukhuk :(
5)jika anda memiliki teddy bear, anda sememangnya tergolong dalam insan-insan yg comel...best kan..hehe

trivia:
masa kecil dulu efa takde teddy bear pun, mak ayah tak kasi sebab kata mereka,
"Malaikat tak masuk rumah nanti" takut tak??takut tak??huhu
tapi bila dah besar, teddy bear efa dah ada lebih dari 10ekor..hukhuk
kebanyakan nya hadiah dari kawan-kawan..huhu

kisah ini untuk org yg sayang kat teddy bear jew taw..
jgn marah aaa

siapa yg ada teddy bear??meh kawan dengan efa...hihi
ada tak lelaki yang suka teddy bear??hehe

5 comments:

azwa_amani said...

amani pun ade teddy jugak..nama nyerr syukriah dan abdullah hassan...amani xtau nak panggil depa ni 2 ekor teddy bear atau..2 org...nama org amani letak...hihihihihi...comel teddy tu..besr betul..

efa nur said...

hihihi...amani memang comel laaa..sangat comel macam teddy amani tu..hihi sedap betul nama teddy amani tu ye..:)

tQ amani..:)

efa said...

ala...bestnya ada teddy bear..saya tarak la..alergik bulu teddy bear tidak..tp suka tgk..

efa nur said...

efa: alaa..kesiannye..huhu tak pelaa..suka tgk pun tetap comel gak..hihi :)

Natasha Farina Arifin said...

hi im new. name saye tasha. wah! mmg cute diz belog yer. bercerita pasal teddy bear mmg menjadi kesayangan kan? almaklumler wanita nama nye. kita pon ade teddy awk. nma nye mr. booo coz rupa mcm lembu. syg sgt2 time pindah umah baru dah ilang kna curik ker tercicir pon xtahu. hihihhi
by the way care to follow my belog at http://sharemyloves.blogspot.com/ thx awk.

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog